Центр сервісної підтримки

Дружній сервіс

Сервіс та підтримка - стандарти міжнародної співпраці

Висока якість товарів, що поставляються по всьому світу, відповідає навикам та досвіду команди продавців та спеціалістів з обслуговування, які працюють в компанії Грейт Плейнз.

Наша репутація базується на тому, що ми завжди стоїмо за своєю продукцією. Для наших дилерів важливо бути впевненими в надійсності нашої техніки, яку вони представляють, а також відчувати підтримку у випадку необхідності.

Менеджери проходять навчання всередині компанії. Плинність персоналу дуже низька, що забезпечує краще розуміння сільськогосподарської індустрії та інтересів наших клієнтів.

Навчання для дилерів проводиться в США та по всьому світу. З початку 2000-го року більш як 1000 торгівельних представників та 700 спеціалістів з технічного обслуговування пройши спеціалізоване навчання.

Окрім технічної підтримки, розташованої в Саліні, штат Канзас, США, компанія Грейт Плейнз має торгові та сервісні представництва в Англії, Україні, Росії та Болгарії. У кожного представництва є відділ з постачання запчастин та сервісний відділ з технічного обслуговування, працівники яких пройшли стажування на заводі. Інженери проводять навчання серез дистриб'юторів по збиранню та налаштуванню техніки, а також з діагностики гарантійних випадків та проведення польових випробовувань.

Інструкції з експлуатації

Руководства по Товарам

Грейт Плейнз безоплатно пропонує електронні версії інструкцій з експлуатації та каталогів запчастин. Ми докладаємо зусиль для надання коректної інформації, але також залишаємо за собою право вносити зміни в будь-який час. Натисніть на бажану інструкцію, представлену у форматі PDF.